Pages

Tuesday, May 11, 2010

sy gembira..so what??

dear bloggie...

today amatlah penat..coz drive balik UTP..da la kat Rawang jem gile *tut*..seyes ar..pastu yang duk kiri kanan bukan kete kancil or savy..tapi segala keturunan lori ngn bulldozer besau2.. tah mne tah asal diorang tbe2 muncul kat jalan..cuak gua..sume x bagi can kat gua jalan lak tuh..mentang2 la gua ni ge-gurl..tensen gak la..ingt den x de lesen ke ape..hoh..

tambah ngn hujan yang amat lebat kat sempadan Selangor-Perak..adush2..ni sume dugaan Allah bg..den da x nampak apape melainkan garisan jalan..so ikut la dengan lemah lembutnye..mmg sunyi la dlm kete..yang blakang syok melayan mimpi..yela, hujan kot..kalu gua de kat blakang join skali jugak..

tp..

xpe, sbb sbnrnye tujuan post ni nk story pasal hnpn gua..

[nokia 3310-abg pi bagi]

haaa..ni hpn sulung gua..cantik x?
org duk kate ni phone baling hanjing..gua pn pnh try baling kat binatang ni..kne kjar ag ade la..hik2..

[nokia 6610-abah bagi]

ni yang second..nokia jugak..mybe sbb jiran gua ade name norkiah..so nk menghormati beliau, gua beli la henpon ni..ngeh3..

[sony k850i-abe bagi]

haaaa...ni henpon abe syg sy bagi..dye hadiahkan untuk sy..
mmg cantik la kamera dye mengalahkan phone abg sy..sume ade..tp, dye skrg sakit..kos perubatan dye mahal..so sy terpakse beli yang lain..tp phone ni still sy simpan..sy tetap sayang phone ni mcm sy sayang awk..so awk=henpon..hehe..

[sony j105i - me, myself n i]

jeng2..ni phone baru je beli tadi..hepi2..half duit abah, half duit sy..kire ni sy la yang beli..umor 20 baru ade henpon beli sendiri..puas hati ngn pilihan sendiri walaupun terpakse korbankan duit scholar sket..
belom godek2 ag..tengah cas..sbb amoi tu kte suh cas 6 jam..frust gua..hehe..

ni je nk story..pasni kalu rajin gua tulis ag..sbb nk final maa..maw study..



1 comments:

a little girl in the big world said...

hey..hp kte skrang same laa...haha sony tue..but mine is black color..hehe!